The Writer

Photobucket
- Eli @ Niri -
- Malaysian -
- Civil Engineering's Student -
- Freely to leave a comment or shout below :) -

January 20, 2012

Zero. Kosong. Ling.

Bismillahirahmanirahim. Salam Jumaat yang penuh berkat. Hari ini aku terasa ingin berkata-kata dalam bahasa ibunda ku. Syukur Alhamdulillah. Aku masih lagi diberi peluang untuk bernafas dibumi-Nya. Minggu pertama cuti semester ku telah berlalu. Hari-hari yang ku lalui hanya seperti biasa. Tinggal berdua bersama ayahku, sementara mama bekerja.

Oh ya sebenarnya ini hanya omongan kosong dikala menanti ayahanda ku yang tersayang pulang dari Solat Sunat Jumaat. Usai solat Zohor tadi, aku terfikirkan tentang sesuatu. Aku mencari kekuatan untuk mencoretkan tentang itu disini. Harapnya satu hari nanti termakbul jua. Insya Allah. Apa yang penting, aku perlu istiqamah dalam semua benda yang aku lakukan. Itu yang paling utama kan..?

Sampai disini sahaja. Aku mahu makan tengah hari bersama ayah ku. Ini sahaja peluang untuk aku bermanja dikala aku masih bercuti. Salam.




No comments: